Prodej nemovitosti může trvat i celé měsíce až roky. Určitě jste se někdy ze zvědavosti podívali na nabídku realitních kanceláří, nebo inzertních portálů a všimli jste si, že některé nemovitosti mají v nabídce pěkně dlouho. Je to kvůli tomu, že je buď nemovitost ve špatném stavu s neadekvátní cenou, a nebo je to kvůli tomu, že si nemovitosti prodávají sami majitelé. V čem je tedy rozdíl?
Realitní makléři mají spoustu zkušeností s prodejem bytů, domů i pozemků. Umí nemovitost udělat atraktivní pro širokou škálu zájemců. Pokud si nevíte rady s tím jak ji nabídnout ostatním, bude možná lepší, když se spojíte s některým z makléřů. V tomto případě zkuste vybrat takového makléře, který má dobré renomé, to vám s prodejem velice pomůže. Lidé nechtějí jednat s někým, kdo má špatnou pověst.
Co dělá kancelář jinak?
Realitní makléř musí umět jednat s lidmi a také musí umět nemovitost nabídnout správnému zájemci. Nemovitosti se běžně nabízí na internetu, a pokud zájemce nalezená nemovitost zaujme natolik že se na ni chce podívat osobně, už to je malá výhra. Klíčem k úspěchu je nabídnout nemovitost tak, aby byla atraktivní pro co nejširší okruh lidí. K tomu vám pomůže videoprohlídka nemovitosti, která zobrazí kompletně celou nemovitost od podlah až po stropy.
Proč je prohlídka skvělým nástrojem při prodeji vaší nemovitosti?
Protože ukazuje nemovitost tak jak skutečně vypadá, bez úprav. Fotografie někdy majitelé bytů a domů upravují pomocí filtrů, aby zakryli případné nedostatky, ale u videa které vám dodá externí firma, to není možné. I když není váš byt v nejlepší kondici, je možné z něj udělat útulné místo za pomoci dekorací, protože právě ty dělají domov domovem.
Opravdu spěcháte?
Musíte se odstěhovat za prací a už nemůžete déle čekat s prodejem? Modlíte se každý den, aby přišel kupec a byt si koupil? Pak pro to něco udělejte.