Vyspělá technika
Osobnà automobily využÃvajà lidé klidnÄ› nÄ›kolik hodin dennÄ›, bÄ›hem kterých můžou urazit klidnÄ› stovky kilometrů, takže opravdu záležà na tom, v jakém automobilu jedeme. Základem je v dneÅ¡nà dobÄ› už posilovaÄ Å™ÃzenÃ, abychom se nemuseli pÅ™i parkovánà nijak namáhat a to obzvláštÄ› u aut, které majà těžký motor nad pÅ™ednà nápravou.
ŘÃzenà je samozÅ™ejmÄ› také pÅ™esné a v ideálnÃm pÅ™ÃpadÄ› nám dává dobrou zpÄ›tnou vazbu. Standardem je také klimatizace, abychom se ve velkých vedrech nemuseli potit jak dveÅ™e od chlÃva. Za dalÅ¡Ã vÄ›ci si už musÃme mnohdy pÅ™iplatit. Patřà sem tÅ™eba adaptivnà tempomat a systém hlÃdánà jižnÃch pruhů, dÃky Äemuž si pÅ™i jÃzdÄ› na dlouhé vzdálenosti můžeme trochu oddychnout. Řada vÄ›cà se v autech automatizuje, což znamená, že si napÅ™Ãklad sami pÅ™epÃnajà mezi svÄ›tly a regulujà rychlost stÄ›raÄů podle aktuálnà situace. Komfort Å™idiÄi zase poskytne masážnà sedadlo s možnostà odvÄ›trávánÃ.
Multimédia
Ve vozech pÅ™ibyla celá Å™ada elekroniky, což je nÄ›kdy kritizováno z pohledu toho, že když se nÄ›co pokazà z tÄ›ch mnoho vychytávek, tak servis bude stát mnoho penÄ›z. Má to vÅ¡ak i svÄ›tlou stránku, protože dÃky elekronice poskytujà vozy Å™adu vychytávek. Spousta jich má digitálnà displej a propracovaný systém, ve kterém si můžeme nastavit Å™adu vÄ›cÃ. Nechybà ani snadné pÅ™ipojenà s mobilnÃm telefonem, což nám umožňuje Å™adu vÄ›cÃ.
Můžeme totiž poslouchat svou oblÃbenou hudbu, vyÅ™Ãdit si telefonnà hovory a mÃt zapnutou navigaci. Systémy toho umà opravdu dost, takže Å™ada funkci se může skuteÄnÄ› hodit. Bohužel Äasto se manuálnà ovládacà prvky nahrazujà tak, že se jejich ovládánà dá právÄ› do sytému spojeného s dotykovou obrazovkou. Hledat tyto funkce za jÃzdy nenà moc bezpeÄné, protože se potÅ™ebujeme soustÅ™edit na Å™ÃzenÃ, takže je lepÅ¡Ã tyto prvky nastavit když stojÃme tÅ™eba než se vůbec rozjedeme.